علی نجفی عضو تیم ملی والیبال ساکن شهر باغستان web site baghestan municipality
  علی نجفی-عضو تیم ملی والیبال
   

علی نجفی یکی از قهرمانان شهرستان شهریار است. وی معتقد است که قهرمانان از دل شهرهای کوچک پدید می آیند.اتفاقی که در زندگی حرفه ای این بازیکن والیبال رقن خورد گوشه ای از زندگی دیگر قهرمانان از دیارهای کوچک ایران زمین است.

از سال 80 والیبال را به صورت جدی شروع کردم و در سال 82 به تیم والیبال تلاش شهریار که در لیگ دسته یک کشوری بازی می کرد دعوت شدم.

سال بعد یعنی سال 83 به تیم پرسپولیس تهران رفتم و سال 84 بود که برای تیم ملی نوجوانان کشور دعوت شدم و در بازی های آسیایی توانستیم شهرمان آسیا باشیم درست همان سال بود که با تیم پرسپولیس قهرمان لیگ برتر شدیم.

سال 85 عضو تیم ملی جوانان شدم و به همراه همان تیم قهرمان اسیا شدم.

در همین سال بود که با تیم گلگهر سیرجان در مسابقات لیگ برتر کشور دوم شدیم.

اولین بار در سال 86 بود که با تیم ملی جوانان توانستیم در مسابقات جهانی که در کشور مراکش برگزار شد شرکت کنم و بتوانیم مقام سوم جهان را برای کشورمان به ارمغان بیاوریم.بعد از مسابقات جهانی وارد تیم پتروشیمی بندر امام شدم و به مدت سه سال در این تیم یعنی تا سال 88 به همراه تیم نیروهای مسلح در میسابقات جهانی نیروهای مسلح جهان که در کشور برزیل برگزار شد شرکت کردم و خوشبختانه توانستیم قهرمان جهان شویم.

سال 89 وارد تیم برق کرمان،90 عضو تیم ملی دانشجویان کشور 90 و91 در تیم بیش گامان یزد و از سال 93 تا هم اکنون در تیم نوین کشاورز تهران بازی می کنم

از کجا ظهور کردم:

اصلیت من ار روستای لیل آب واقع در شهرستان ورزقان از توابع استان آذربایجان شرقی می باشد.

تقریبا از سال 70 به باغستان مهاجرت کردیم.تا چند وقت پیش باغستان زیر نظر منطقه 18 تهران بود و از زمانی که مستقل شد وضعیت شهری باغستان از لحاظ امکانات و تجهیزات خیلی بهتر شده است.

شغل پدرم آهنگر بود و من اوقات فراغتم را تا قبل از اینکه به صورت حرفه ای والیبال را دنبال کنم به پدرم کمک می کردم.

ما ساکن نصیراباد باغستان هستیم،از آنجایی که نصیرآباد دبیرستان نداشت من دوره دبیرستانم را در مدرسه سرداران شهید ده مویز ادامه دادم در همین دبیرستان بود که با والیبال آشنا شدم.از انجا هم زیر نظر آقای حسین وزیری عضو کانون والیبال شهریار شدیم.




6.1.9.0
گروه دورانV6.1.9.0