پنج‌شنبه, 9 فروردين 1403
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۴۰۰/۰۸/۲۴ 
  • کد خبر : ۹۷۷۷
رئیس شورای اسلامی شهر باغستان
احقاق حقوق مردم باغستان، رویكرد نمایندگان پارلمان شهری

🔹مهندس رحیمی رئیس شورای اسلامی باغستان در حاشیه جلسه هفتگی ملاقات مردمی با اشاره به رویکرد نمایندگان پارلمان دوره ششم مبنی بر احقاق حقوق مردم باغستان از نهادها و دستگاه‌های مختلف، گفت: رسیدگی به وضعیت معابر شهر باغستان با تدوین طرح جامع ساماندهی معابر شهری و اقدام جهادی شهردار محترم در دستور کار قرار دارد.

🔹به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل شورای اسلامی و شهرداری باغستان، جلسه ملاقات مردمی هفتگی اعضای شورای اسلامی شهر باغستان با حضور رئیس و اعضای شورا برگزار شد.

🔹مهندس رحیم رحیمی رئیس شورای اسلامی شهر باغستان در حاشیه این برنامه ملاقات مردمی ضمن دیدار با شهروندان و بررسی مسائل و مشکلات اظهار کرد: خدمت و تکریم شهروندان به عنوان نخستین وظیفهی شوراهای اسلامی قلمداد می‌شود و در دوره ششم مدیریت شهری باغستان، این رویکرد به عنوان سرمشق خدمتگذاران مردم در نظر گرفته شده است. 

🔹وی با اشاره به پیگیری مشکلات کلان شهر باغستان به عنوان یکی از وظایف اساسی شورای شهر، افزود: مسائل و مشکلات کلان مبتلا به در شهر باغستان در دوره ششم شورای اسلامی از جمله مرتبط با ادارات خدمات‌رسان در دستور کار ویژه قرار دارد که انشالله با تعامل و نگاه ویژه مدیران دولتی به این سمت حرکت خواهیم کرد.

🔹رئیس شورای اسلامی باغستان بیان کرد: تسریع در پیشبرد امور و درخواست‌های شهروندان و حذف بروکراسی‌های اداری در شهرداری با توجه به ظرفیت‌های قانونی یکی از خواسته‌های مهم اعضای شورا از شهردار محترم بود که بایستی در راستای افزایش رضایت‌مندی شهروندان روز به روز به این هدف نزدیک‌تر شویم.

🔹رحیمی گفت: عدالت در توزیع منابع و سرانه‌های شهری در تمامی محلات باغستان با توجه به برنامه‌ریزی دقیق و بررسی‌های کارشناسی یکی از مهم‌ترین اولویت‌های شورای اسلامی در دوره فعلی خواهد بود.

🔹وی با اشاره به مشکلات معابر شهری باغستان، ادامه داد: با عنایت به قرار گرفتن در فصل سرما، رسیدگی به وضعیت معابر شهری از جمله موضوعات مرتبط با آسفالت، لکه‌گیری و هدایت آب‌های سطحی و رفع نواقص از اهمیت دوچندانی برخوردار است که طی جلسات مربوطه با شهردار محترم ضمن تدوین یک طرح جامع ساماندهی معابر نسبت به آن اقدام خواهد شد.

🔹رئیس شورای اسلامی شهر باغستان خاطرنشان کرد: شورای اسلامی باغستان همواره به عنوان محلی برای حضور شهروندان که صاحبان اصلی این جایگاه مردم‌نهاد هستند، خواهد بود و قطعا هیچگونه اتفاق مثبتی بدون مشارکت عمومی محقق نخواهد شد.

 

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.9.0
    V6.1.9.0