پنج‌شنبه, 9 فروردين 1403
درجاتی: نقش غیرقابل انكار شهرداری‌های استان تهران در مقابله با شیوع كرونا ویروس/ اقدامات فرمانداری‌ها، شهرداری‌ها و بخشداری‌های استان تهران جهت مقابله با شیوع كرونا قابل تقدیر است
مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران با اشاره به لزوم رعایت نکات بهداشتی و پرهیز از تردد غیرضروری از اقدامات فرمانداری ها، شهرداری ها و بخشداری های استان تهران جهت مقابله با شیوع کرونا تشکر کرد.
منصور درجاتی در گفتگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران با اشاره به اقدامات فرمانداری ها و شهرداری های استان تهران جهت مقابله با ویروس کرونا اظهار داشت: هر ساله فرمانداری و شهرداری ها در روزهای منتهی به پایان سال و آغاز سال جدید اقدامات خود را در قالب ستاد خدمات سفر پیگیری می کنند ولی امسال شرایط متفاوت بود.

وی ادامه داد: همزمان با شیوع ویروس کرونا، فرمانداری ها و شهرداری های استان تهران به شکل منظم و پیگیری دستورالعمل های ستاد ملی و ستاد استانی مقابله با کرونا را اجرایی و اهتمام ویژه جهت انجام اقدامات پیشگیرانه داشتند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران سپس عنوان کرد: ضدعفونی اماکن عمومی، ناوگان حمل و نقل عمومی، توزیع ماسک، دستکش، مواد ضدعفونی کننده و غیره از عمده ترین اقدامات انجام شده توسط فرمانداری ها، شهرداری ها و بخشداری های استان بوده است.

درجاتی ادامه داد: به موازات دستوالعمل ستاد ملی و استانی مبنی بر اجرای محدودیت تردد و طرح فاصله گذاری اجتماعی اجرای دقیق و با کیفیت این دستورالعمل ها در دستورکار فرمانداری ها، شهرداری ها و بخشداری های استان قرار گرفت که جای تقدیر و تشکر دارد که شهرداری ها در این زمینه پیش قدم بوده و اقدامات زیادی را پیگیری کردند.

وی با تشکر از همراهی مردم جهت پیشبرد دستورالعمل های بهداشتی خاطرنشان کرد: همراهی مردم جهت اجرای راهبرد در خانه ماندن به ویژه در روز سیزده فروردین قابل تقدیر است و امید است با پیگیری اقدامات به سرعت از پس این بیماری برآییم.

 

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.9.0
    V6.1.9.0