جمعه, 10 فروردين 1403
تقی‌زاده: سامانه نظارت و پایش پروژه‌های عمرانی در سطح استان تهران راه‌اندازی شد
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران یا اشاره به ضرورت اولویت بندی پروژه ها در سطح شهرستان ها از راه اندازی سامانه نظارت و پایش پروژه‌های عمرانی در سطح استان تهران خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، محمد تقی‌زاده در جلسه ویدئو کنفرانسی با معاونان عمرانی فرمانداری‌های استان تهران با اشاره به مهم‌ترین موضوعات مطرح شده اظهار داشت: در این جلسه سامانه نظارت و پایش و پروژه‌های عمرانی در سطح استان تهران و شهرستان‌ها تشریح و نحوه نظارت‌ها توضیح داده شد.
وی ادامه داد: برنامه محور بودن حوزه عمرانی فرمانداری‌ها سبب شده تا اولویت‌بندی در اجرای برنامه و پروژه‌ها در سطح شهرستان‌ها مورد توجه جدی قرار گیرد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران سپس عنوان کرد: نحوه صحیح و مطلوب هزینه کردن منابع در اختیار فرمانداری‌ها از محل ارزش افزوده ضروری است و در این راستا تنها کمیت طرح‌ها مطرح نیست بلکه کیفیت پروژه‌ها باید مورد توجه قرار گیرد تا پروژه‌های مورد نیاز در شهرها و روستاها اثربخشی لازم را داشته باشند.
تقی‌زاده با اشاره به لزوم اتمام پروژه‌های نیمه تمام گفت: در مورد هیئت‌های تطبیق مصوبات شورای شهر و روستا دقت لازم به عمل آید تا هم نظارت بر فعالیت‌ها صورت گیرد و هم اینکه منابع شهرداری‌ها و دهیاری‌ها به کارهای ضروری و مورد نیاز مردم اختصاص یابد و از پروژه‌های غیرضروری اجتناب شود.
وی همچنین خاطرنشان کرد: کنترل بر ساخت‌وسازهای غیرمجاز نیز ضرورت مهمی است که باید اقدامات و برنامه‌های این حوزه نیز با دقت و کیفیت لازم پیگیری شود

 

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.9.0
    V6.1.9.0