جمعه, 10 فروردين 1403
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۴۰۰/۰۹/۱۱ 
  • کد خبر : ۹۸۰۱
💠روند پیشرفت فیزیكی پروژه تقاطع غیرهمسطح جاویدالاثر متوسلیان(فتح)_ باغستان در منطقه۲۱ سرعت خواهد گرفت
️به میزبانی شهرداری منطقه۲۱ و با حضور کاشانی پور شهردار منطقه، علیزاده شهردار باغستان،  نمایندگان معاونت های حمل و نقل و ترافیک و فنی و عمران، رحیمی معاون فنی و عمرانی شهرستان شهریار، سرهنگ غیاثوند نماینده راهور، مدنی مدیرعامل شرکت آگورچین، پیمانکار پروژه، معاونین حمل و نقل و ترافیک و فنی و عمرانی منطقه و سایر مدیران شهری؛ جلسه ای با محوریت تسریع پروژه فرامنطقه‌ای تقاطع غیرهمسطح بزرگراه جاویدالاثر احمد متوسلیانسه راهی باغستان برگزار شد.
، مدیران استانی و شهری شرکت کننده در جلسه ای که با دعوت منطقه 21 و با هدف تسریع در روند اجرای پروژه تقاطع بزرگراه جاویدالاثرمتوسلیان (فتح سابق)-باغستان برگزار شده بود، به بیان موضوعات و موانع پیش روی پروژه پرداخته و درخصوص راهکارهای عملیاتی جهت تداوم و اتمام پروژه به بحث و تبادل نظر پرداختند.
🔹️حسین کاشانی پور شهردار منطقه در ابتدای این جلسه اظهار داشت: از فرصت ها، امکانات و فضایی که خداوند در اختیار خدمتگزاران مردم قرار داده، با نهایت دقت و حساسیت می بایست بهره برد و روند انجام پروژه‌ها را پیگیری کرد تا رضایتمندی شهروندان فراهم آید.
شهردار منطقه۲۱ تاکید کرد: محل تقاطع غیرهمسطح بزرگراه جاویدالاثر متوسلیان_سه راهی باغستان، مکانی است که عبور و مرور پرحجم وسایل نقلیه سبک و سنگین در آن برقرار است. ترافیک سنگین این محدوده منجر به هدررفت زمان و سوخت می شود و ما وظیفه داریم در سریع ترین زمان ممکن، شرایط  حرکت به سمت اتمام پروژه را در جهت خدمت به مردم، در این مسیر عبوری مهم فراهم سازیم.
🔹️این مقام مسئول همچنین تصریح کرد: همه باهم و درکنار هم باید تلاش کنیم با هم افزایی، استفاده از توان علمی و مهندسی، با بهترین برنامه عملی و فکری و مدیریت جهادی و روحیه بسیجی، سعی بر رفع این مشکل ترافیکی در محدوده بزرگراه جاویدالاثرمتوسلیانسه راهی باغستان داشته باشیم. حاضرین در این جلسه که هر کدام مسئولیت خطیری بر عهده دارند، با هم افزایی و همفکری با یکدیگر در مسیر پیشرفت پروژه تقاطع غیرهمسطح بزرگراه جاویدالاثر متوسلیانسه راهی باغستان گام خواهند برداشت تا گره ترافیکی این محدوده برطرف شود.
🔹️کاشانی پور با تاکید بر حضور مدیران در بازدید از پروژه اظهار داشت: مدیران ارشد می بایست با حضور فیزیکی و مستمر خود بر سر پروژه های در دست انجام از نزدیک در جریان روند کارها قرار بگیرند.

 

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.9.0
    V6.1.9.0