جمعه, 10 فروردين 1403
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ 
  • کد خبر : ۹۶۱۵
‍ در جلسه شورای معاونین عنوان شد؛
انتقاد شهردار باغستان از عدم حضور برخی از مدیران و مسئولان شهرداری در جایگاه اداری و معطل ماندن درخواست های شهروندان

#حسن_رنجبر در اولین جلسه شورای #معاونین و #مدیران شهرداری ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان، غفلت و فراموشی را جزو لاینفک زندگی امروزین بشر توصیف کرد و افزود: انسانها فراموش می‌کند که چند صباحی در این دنیای فانی زنده هستند درحالی که این دنیا معبری برای جهان آخرت و رسیدن به کمال است.

▪️ وی ماه مبارک رمضان را فرصتی جهت پرداختن به خود دانست و گفت: انشاء الله همزمان با تغییر و تحول در جهان طبیعت،شاهدتغییر در رفتار و کردارو گفتار انسانها باشیم تا بدینوسیله در مسیر هدایت قرار گیریم.

▪️ شهردار باغستان در ادامه جلسه تاکید کرد: جلسات شورای معاونین و مدیران میبایست بصورت مرتب و منظم برگزار شود تا بدینوسیله هماهنگی های درون بخشی مجموعه های شهرداری جهت رفع مشکلات احتمالی و تسریع در انجام امور محوله به حوزه های مختلف در جهت رفاه حال شهروندان صورت پذیرد.

▪️ حسن رنجبر در ادامه برلزوم برنامه ریزی دقیق حوزه ها جهت تحقق بودجه سال جاری تصریح کرد و خواستار برگزاری جلسات توجیهی برای مدیران و مسئولان شهرداری دراین خصوص شد.

▪️ شهردار باغستان  بودجه ریزی را فرایند تخصیص منابع محدود به نیازهای نامحدود شهری دانست و هدف از تنظیم بودجه را حداکثر استفاده از منابع ذکر کرد و تلاش برای تحقق آن را با ایجاد درآمد های پایدار شهری و مدیریت بهینه منابع محدود را اجتناب ناپذیر توصیف کرد.

▪️وی  از عدم حضور فیزیکی برخی از مدیران و مسئولان شهرداری در جایگاه اداری خود و معطل ماندن امور شهروندان انتقاد کرد و خواستار تغییر رویه در این خصوص شد.

 

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.9.0
    V6.1.9.0