پنج‌شنبه, 9 فروردين 1403
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۴۰۱/۰۷/۰۷ 
  • کد خبر : ۱۰۱۴۸
مراسم تجلیل از آتش نشانان در باغستان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شورا و شهرداری باغستان:به مناسبت فرا رسیدن 7 مهرماه، سالروز گرامیداشت شهدای آتش نشان و روز ملی ایمنی و آتش نشانی، مراسمی با حضور دکتر یگانه شهردار باغستان ، جناب آقای اشجعی بخشدار مرکزی شهرستان شهریار، حجت الاسلام و المسلمین سرافراز امام جمعه باغستان ، مهندس رحیم رحیمی نائب رئیس شورای شهر، مهندس محرم علیزاده ، مهندس حمداله علیزاده ، مهندس عروجعلی محمدنژاد اعضای شورای اسلامی شهر ،جناب سروان کریمی رئیس کلانتری باغستان و مهندس مهرگانفر معاونت خدمات شهری و واحدهای آتش نشانی شهرداری باغستان در فرهنگسرای افتاب برگزار شد. در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین امام جمعه باغستان ضمن ارج نهادن به تلاشهای ارزشمند و شبانه روزی پرسنل آتش نشانی در حفظ و حراست از جان و مال مردم تاکید کرد:افزایش میزان آگاهی از طریق برگزاری دوره های مختلف آموزش در امور مربوط به مسائل ایمنی برای شهروندان، عامل اصلی پیشگیری از وقوع حوادث است. در ادامه مراسم دکتر یگانه : شهردار باغستان نیز ضمن گرامیداشت یادو خاطره شهدای آتش نشان خاطر نشان کرد: رعایت اصول ایمنی در احداث ساختمانهای جدید با هدف به حداقل رساندن حوادث ناگوار از جمله آتش سوزی و صدور برگه عدم خلاف و پایانکار منوط به تاییدیه ایمنی سازمان آتش نشانی می باشد. حمداله علیزاده ، عضو شورای شهر باغستان نیز بعنوان یکی از سخنرانان این آئین گفت:افزایش سطح آگاهی شهروندان نقش بسزایی در توسعه و ارتقاء ایمنی و مدیریت شهری دارد.وی اظهار داشت : اگر شهروندان آموزش های لازم ایمنی را فراگرفته باشند در مواقع بروز حوادث به طور حتم خسارات و تلفات حادثه بسیار کمتر خواهد بود. در ادامه مهندس مهرگانفر معاونت خدمات شهری ادامه داد آتش نشانی شغل نیست عشق است و در زندگی ما انسانهایی وجود دارند که با فدا کردن جان و آسایش خود، امنیت را به زندگی همنوعانشان می بخشند تا امنیت کامل به زندگی آن ها هدیه دهند. این انسان های فداکار آتش نشانانی هستند که برای بارها حماسه آفرینی کرده و از خود گذشتگی های بسیار تاریخی از خود به جای گذاشته اند.

به گزارش روابط عمومی شورا و شهرداری باغستان:به مناسبت فرا رسیدن 7 مهرماه، سالروز گرامیداشت شهدای آتش نشان و روز ملی ایمنی و آتش نشانی، مراسمی با حضور دکتر یگانه شهردار باغستان ، جناب آقای اشجعی بخشدار مرکزی شهرستان شهریار، حجت الاسلام و المسلمین سرافراز امام جمعه باغستان ، مهندس رحیم رحیمی نائب رئیس شورای شهر، مهندس محرم علیزاده ، مهندس حمداله علیزاده و مهندس اکبری اعضای شورای اسلامی شهر، جناب سرهنگ اکبری رئیس کلانتری باغستان و مهندس مهرگانفر معاونت خدمات شهری و واحدهای آتش نشانی شهرداری باغستان در فرهنگسرای افتاب برگزار شد.
در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین امام جمعه باغستان ضمن ارج نهادن به تلاشهای ارزشمند و شبانه روزی پرسنل آتش نشانی در حفظ و حراست از جان و مال مردم تاکید کرد:افزایش میزان آگاهی از طریق برگزاری دوره های مختلف آموزش در امور مربوط به مسائل ایمنی برای شهروندان، عامل اصلی پیشگیری از وقوع حوادث است.
در ادامه مراسم دکتر یگانه : شهردار باغستان نیز ضمن گرامیداشت یادو خاطره شهدای آتش نشان خاطر نشان کرد: رعایت اصول ایمنی در احداث ساختمانهای جدید با هدف به حداقل رساندن حوادث ناگوار از جمله آتش سوزی و صدور برگه عدم خلاف و پایانکار منوط به تاییدیه ایمنی سازمان آتش نشانی می باشد.وی گفت:کلیه تجهیزات و امکانات آتش نشانی باید به روز  چک گردند و از تصحیح و سالم بودن تجهیزات یقین به عمل آید.
حمداله علیزاده ، عضو شورای شهر باغستان نیز بعنوان یکی از سخنرانان این آئین گفت:افزایش سطح آگاهی شهروندان نقش بسزایی در توسعه و ارتقاء ایمنی و مدیریت شهری دارد.وی اظهار داشت : اگر شهروندان آموزش های لازم ایمنی را فراگرفته باشند در مواقع بروز حوادث به طور حتم خسارات و تلفات حادثه بسیار کمتر خواهد بود.
در ادامه مهندس مهرگانفر معاونت خدمات شهری ادامه داد آتش نشانی شغل نیست عشق است و در زندگی ما انسانهایی وجود دارند که با فدا کردن جان و آسایش خود، امنیت را به زندگی همنوعانشان می بخشند تا امنیت کامل به زندگی آن ها هدیه دهند. این انسان های فداکار آتش نشانانی هستند که برای بارها حماسه آفرینی کرده و از خود گذشتگی های بسیار تاریخی از خود به جای گذاشته اند.


 

 

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.9.0
    V6.1.9.0