جمعه, 10 فروردين 1403
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۸/۰۷/۱۷ 
  • کد خبر : ۷۹۴۲
جلسه مشترك مدیران شهری با معتمدین محله نصیرآباد باغستان برگزارشد

جلسه مشترک شهردار و اعضای پارلمان شهری باغستان عصر روز دوشنبه مورخ ۹۸/۰۷/۱۵ باحضور شهروندان محله نصیرآباد با هدف طرح و بررسی مشکلات شهری و ارائه راهکارهای مطلوب در سالن جلسات با حضور اکثریت مطلق اعضای شورای شهر برگزار گردید

             به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی و شهرداری باغستان ، در این جلسه معتمدین محل به بعنوان پل ارتباطی بین شهروندان و مدیریت شهری به بیان مسائل و مشکلات و مسائلی از قبیل امنیت محلات، ایجاد فضای سبز، رفع مشکلات ترافیکی،پروژه های عمرانی، فرهنگی، خدماتی پرداختند.

           شهردار باغستان هم در مقام پاسخگویی به سوالات شهروندان اظهار داشت طی چند سال اخیر پروژه‌های شاخص و زیرساختی خوبی در شهر و محله نصیر آباد از قبیل احداث پایانه مسافربری، سالن ورزشی چند منظوره، احداث درمانگاه، آسفالت و لکه گیری معابر ،تعریض واصلاح هندسی بلوار حماسه ۹ دی و .... عملیاتی و اجرایی شده است و این امر بدون توقف نیز ادامه خواهد داشت.

           وی تشکیل جلسات محله محور را ایده مطلوبی ارزیابی کرد و گفت حضور معتمدین محلات در جلسات مشترک و انعکاس و بازتاب دغدغه‌ها و مشکلات شهروندان ما را در برنامه‌ریزی کلان شهری یاری می‌کند و امیدواریم با تشکیل مستمر این جلسات بتوانیم زمینه آبادی توسعه شهر را بیش از پیش فراهم آوریم.

         جلال امامی رئیس شورای شهر نیز ضمن ابراز خرسندی از حضور خود و اعضای شورای شهر بعنوان خادمین مردم در این نشست  گفت:  در سایه تعامل خوب شهرداری و اعضای شورای شهر و همکاری شهروندان به حمدالله شهر باغستان در مسیر سازندگی و آبادانی قرار گرفته است و مدیریت شهری خود را ملزم می داند بر حسب وظایف ذاتی خود تمهیدات لازم مبنی بر کاهش دغدغه بحق شهروندان و  مشکلات شهری را اتخاذ نماید.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.9.0
    V6.1.9.0