|
شهرداری باغستان در راستای ارائه خدمات بهتر و تقویت ارتباط دو سویه با مخاطبان از طریق پیامک ، سرویس خدمات پیامکی خود را گسترش داد . سرپرست روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی و شهرداری باغستان با اعلام این خبر افزود : شهرداری در تلاش است تا بتواند با استفاده بهینه و بهره گیری از ابزارهای مختلف در راستای مشــارکت دهی و ارتباط شهروندان با مدیریت شهــری گامهای اساسی بردارد.ابراهیمی ضمن مهم ارزیابی کردن مشارکت شهروندان در اجرای برنامه ها و سیاست های شهرداری و شورای اسلامی شهر اذعان داشت : در فاز نخست این طرح ؛ ارتباط مستقیم با شهردار ، ارتباط مستقیم با شورای اسلامی شهر و نیز اطلاعات واحد ها و معاونتهای مختلف شهرداری از طریق ارسال عدد صفر به سامانه امکان پذیر خواهد بود .
وی با اعلام اینکه سامانه پیامک شهرداری باغستان در سال 90 راه اندازی گردید اظهار داشت : شهروندان محترم میتوانند با ارسال عدد صفر به شماره 300073000 ؛ ضمن برخورداری از خدمات اطلاع رسانی این سامانه ، نقطه نظرات ، انتقادات و پیشنهادات خود در زمینه های مختلف را مستقیماً به مدیریت شهری منتقل کنند .
این مسئول در پایان ابراز امیدواری کرد تا با برنامه ریزی و گسترش راه های ارتباطی شهروندان با مدیریت شهری ، کمبودها و نارسایی ها شناسایی گردد و مشارکت شهروندان در این راستا می تواند نقش مؤثری در پیشبرد اهداف شهرداری باغستان ایفا نماید . |