پنج‌شنبه, 9 فروردين 1403
  • time : 00:00
  • Date : Sat Jan 25, 2020
  • news code : 8010
شهردار باغستان
تحقق برنامه های تدوین شده مدیریت شهری با همراهی شهروندان میسر میشود
 شهردار باغستان ضمن تایید بر لزوم اقدام جهادی توسط معاونت های شهرداری برای رشد مضاعف خدمات به شهروندان گفت: تحقق برنامه های تدوین شده مدیریت شهری با همراهی شهروندان میسر میشود.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی شهر و شهرداری باغستان - شهردار باغستان ضمن تایید بر لزوم اقدام جهادی توسط معاونت های شهرداری برای رشد مضاعف خدمات به شهروندان گفت: تحقق برنامه های تدوین شده مدیریت شهری با همراهی شهروندان میسر میشود.

به گزارش روابط عمومی شورا و شهرداری باغستان:حسن رنجبر شهردار باغستان اظهار داشت:کمتر از دو ماه کاری تا پایان سال جاری زمان داریم، که دراین خصوص معاونت های این شهرداری بر مبنا وظیفه و تعهداتی که دارند باید هر آنچه در توان دارند به کار بگیرند تا خدمات تعریف شده با سرعت و بالاترین کیفیت در دسترس شهروندان قرار بگیرد.

وی با بیان این موضوع که طی 55 روز همانند روزهای ماقبل باید خارج از ساعت اداری که تعریف شده است خدمت جهادی در دستور کار معاونت ها و مجموعه شهرداری قرار بگیرد این را باید مد نظر داشت که در روزهای اینده همتراز با 6 ماه گذشته اقدامات باید انجام و پیگیری شود .

رنجبر افزود: شهرداری باغستان سال کاری را با بالاترین کیفیت و بهترین نحو در ارائه خدمات رفاهی خدماتی اداری فرهنگی و عمرانی و.... به سرانجام برساند و به طور قطع این مهم میسر نمیشود مگر اینکه در کنار همت مضاعف پرسنل شهرداری همراهی و همدلی مضاعف تری نیز شهروندان با مجموعه خادمان خود در مدیریت شهری باغستان داشته باشند.

شهردارباغستان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به دو ماه پر تلاش پیش رو در مجموعه شهرداری باغستان خاطر نشان کرد:پروژه های تعریف شده برای افزایش خدمات به شهروندان با پیگیری های مستمر باید در زمان مقرر به سرانجام رسیده و در دسترس شهروندان برای بهره برداری قرار بگیرد و هیچ کم کاری در این خصوص قابل قبول نیست.

رنجبر در پایان تصریح کرد:بررسی تمام جوانب اقدامی توسط معاونت ها و سازمان های این شهرداری به طور مستمر در حال رصد و پایش است و تا هم اکنون این وظایف و خدمات در سطح مطلوبی قرار داشته است که البته این بدین معنا نیست که کار به همین نحو پیگیری شود و باید افزون بر این مجموعه مدیریت شهری تلاش کرده و با مدیریت جهادی اقدامات و وظایف خود را در قبال شهروندان انجام دهد تا  خدمات این مجموعه رضایت مندی شهروندان را فراهم کند.

 

Average :  0 |  Submitted :  0

Tags

    6.1.9.0
    V6.1.9.0