جمعه, 10 فروردين 1403
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ 
  • کد خبر : ۷۳۹۴
چرا «137» را باید جدی بگیریم؟
مرکز 137 شهرداری بستری مناسب برای مدیران شهرداری است که می‌توانند با بهره‌گیری از آن، کاستی‌ها و نقاط ضعف مجموعه خود را برطرف کنند. از طرفی دیگر انتخاب شماره تماس برای ایجاد ارتباط بین مردم و شهرداری از میان دیگر راه‌های ارتباطی، این امکان را ایجاد کرده که حتی آن شهروندی که به بسیاری از فناوری‌ها و تکنولوژی‌های روز دسترسی نداشته باشد، به‌راحتی بتواند با شماره 137 تماس بگیرد و مشکلات خود را مطرح کند.
سامانه 137 وب سایت شهرداری باغستان نیز فعالیت خود را بیش از بیش آغاز نموده و پیامهای شما شهروندان را به مسئولین مربوطه ارسال می نماید.
مرکز 137 شهرداری آینه‌ای است که در آن مطالبات مردم از مدیریت شهری بازتاب پیدا می‌کند. به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر باغستان، گلایه از ریختن خاک و نخاله شهروندان درب منازل، پارک کامیون در حاشیه خیابان، کمبود آب سردکن در یکی از پارک‌ها و... از جمله گلایه‌هایی است که مردم در هنگام بازدید ما از مرکز 137 شهرداری در تماس‌های خود عنوان کردند. مرکز 137 شهرداری جایی است که می‌توانید در هر ساعت از شبانه‌روز با آن تماس بگیرید و مشکلات شهری خود را مطرح کنید.
همچنین سامانه الکترونیکی 137 سایت شهرداری این امکان را دارد که پس از ثبت موارد مربوطه کد رهگیری را صادر مینماید که شهروندان می توانند با آن پیام خود را پیگیری نماید.
 

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.9.0
    V6.1.9.0